
Skuteczne kampanie Google Ads
Oferujemy profesjonalną obsługę, optymalizację i prowadzenie kampanii AdWords. Posiadamy doświadczenie w obsłudze kampanii,
co pozwala maksymalnie obniżyć koszty kliknięć. Odpowiednio prowadzone kampanie AdWords są efektywne i zapewniają wysoki zwrot z inwestycji w kampanię PPC.

Reklamy Adwords są wyświetlane u góry i po prawej stronie wyników wyszukiwania oraz na stronach współpracujących z Google.
System ten jest oparty na modelu PPC.
Po aktywowaniu kampanii reklama wyświetla się w wynikach wyszukiwania lub na stronach sieci reklamowej. Płatność następuje dopiero wtedy, kiedy potencjalny klient kliknie w reklamę.
Koszt kliknięcia jest uzależniony od wielu czynników, z których jednym z najważniejszych jest jakość konfiguracji reklamy.
Najprościej będzie można zobrazować to na przykładzie:
Wpisując w wyszukiwarkę Google frazę „sklep z zabawkami” wyświetla nam się 10 wyników wyszukiwania z różnych stron, a także reklamy nad i pod wynikami, które zawierają tę frazę. Przy każdej reklamie umieszczony został box z napisem „Reklama”. Dzięki temu strony, które nie są wysoko w wynikach wyszukiwania, mogą pojawić się na pierwszej stronie na dane słowo lub frazę kluczową.
Sieć reklamowa – reklama na stronach partnerów Google
YouTube – filmach i wyszukiwarce YouTube i w sieci reklamowej
Urządzenia mobilne – dedykowana forma reklamy dla urządzeń przenośnych
Efekty kampani są zauważalne już po pierwszych dniach.


Szybki efekt – reklamy po przygotowaniu i uruchomieniu kampanii wyświetlają się bardzo szybko, dzięki czemu potencjalni klienci mogą kliknąć w Państwa reklamy jeszcze tego samego dnia!
Koszty – klient ponosi je tylko i wyłącznie za kliknięcia, za samo wyświetlanie się reklamy nie są naliczane żadne opłaty, dzięki czemu płacimy tylko i wyłącznie za osoby które faktycznie odwiedziły naszą stronę!
Targetowanie – dzięki rozbudowanemu systemowi jesteśmy w stanie ukierunkować reklamy na konkretną grupę użytkowników. Możemy wybierać spośród takich opcji jak lokalizacja (państwo, województwo czy miasto), język witryn na których mają być wyświetlane, urządzenia na jakich mają być wyświetlane (laptopy i desktopy, komórki czy tablety) i wiele innych.
Kontrola – w czasie kampanii możemy stałe monitorować i edytować naszą kampanię aby zmaksymalizować zyski.
Łatwe aktualizowanie
Szczegółowe dane o kliknięciach
Edytowanie rozszerzeń linków do podstron bez utraty danych
Harmonogram z określaniem dat rozpoczęcia i zakończenia
|
Budżet kampanii |
Prowizja |
Na reklamę |
|
500 zł |
25% (150 zł) |
350 zł |
|
1000 zł |
25% (250 zł) |
750 zł |
|
1500 zł |
25% (375 zł) |
1125 zł |
|
2000 zł |
25% (500 zł) |
1500 zł |
|
3000 zł |
23% (690 zł) |
2310 zł |
